Tuesday, August 9, 2016

Ostematrix, bukan sekadar kalsium

Assalamualaikum.

           





Umum mengetahui sumber kalsium adalah susu. Dan keperluan kalsium adalah untuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

Tapi tahukah anda selain kalsium, tulang dan gigi yang sihat juga memerlukan nutrisi lain untuk mengekalkan kekuatan dan kesihatannya?
Antara lain adalah
+Vitamin D
+vitamin K.

Shaklee menyediakan produk yang diberi nama Ostematrix. 


Apa bagusnya Ostematrix?

+ menyediakan sumber kalsium, tetapi ada kelebihan tambahan, yang sesuai untuk mengekalkan tulang dan gigi yang sihat serta menjaga fungsi tubuh anda.


  • Gabungan Kalsium Vitamin D dan K akan mengelakkan berlakunya kecurian kalsium (bone loss) 
  • Membantu mengurangkan masalah kekejangan dan kebas-kebas otot
  • Meringankan stress dan menggalakan tidur yang lebih lena
  • Mengurangkan simptom PMS seperti kembung, sakit pinggang dan kejang
  • Pengalkalian tubuh
  • Dan yang paling saya suka adalah mengurangkan rasa letih, dan melawaskan. Kesan terasa apabila bangun tidur!.

Ostematrix Shaklee membekalkan...



 1,000 mg (100% DV) unsur calcium dari bahan semulajadi dan mudah diserap

 400 mg (100% DV) magnesium untuk meningkatkan penyerapan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya

 400 IU (100% DV) of vitamin D untuk menggalakkan penyerapan kalcium


Ada lagi... 
Ostematrix Shaklee diperbuat daripada bahan mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. Selain unsur di atas, Ostematrix juga mengandungi Vitamin K, boron, kuprum, dan fosforus.

Kerana itulah Osteomatrix Shaklee bukan sekadar kalsium. Formulasinya bukan sahaja untuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat, mengelakkan osteoprosis, tetapi telah

memanfaatkan kehadiran kalsium bergabung dengan nutrisi lain untuk membaiki fungsi tubuh. 


Bagi yang sukar minum susu, terutamanya mereka yang mengandung, sedang menyusu bayi, selalu lesu apabila bangun tidur, sakit belakang, saya sangat mengesyorkan Ostematrix ini. 


Pengalaman saya.

Saya sendiri alami perbezaannya bila tidak mengambil ostematrix.  Makan 4 biji ostematrix sebelum tidur, walla..! Bangun tidur saya lebih segar.  Saya juga mudah bangun tidur sebab tak rasa lesu.

Saya memang sukar buang air besar. Kadang kala seminggu sekali dua sahaja.  Itu biasa bagi saya.  Tahu tak sebenarnya ia tak bagus sebab TOKSIN berkumpul dalam badan. Sob sob.  Yang bagusnya, lepas guna ostematrix, saya berjaya membuang setiap hari. (SMile).


Ada lagi...

Satu hari saya dan mak ayah baru pulang dari Kedah.  Bercuti jalan sakan.  Saya tahu ayah saya mesti sakit belakang.  Nampak gaya dah tahu.  Jadi malam tu saya syorkan ayah saya makan ostematrix 4 biji.  

Nak tahu?

Esok ayah saya terus minta saya belikan sebotol.  Ha, nampak tak?
Biarkan produk itu berkata sendiri.

Tapi kenalah ingat, Ostematrix adalah supplemen. Bukan ubat. Ia diambil untuk mengisi ruang nutrisi yang rompong.

Anda suka dengan ostematrix? Jom Order.

Maklumatlanjut/info 
Hubungisaya;
SMS|WeChat|Whatsapp : 0136200432 (Wani).
E-mel: nurzahwanimohdnor@gmail.com




Kami galakkan anda memberi maklumbalas dan berinteraksi untuk mendapatkan maklumat dari kami.

Bersama kita menjadi lebih sihat!.

Untuk melihat senarai produk dan harga klik KATALOG

Read disclaimer

Buat tempahan anda. Order  . 
Kami galakkan anda memberi maklumbalas dan berinteraksi untuk mendapatkan maklumat dari kami.

Nukilan
Nurzahwani Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor
ID 953514

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts